Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1524
Назва: Підготовка майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді та Україні: порівняльний аспект
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: порівняльний аспект
майбутні учителі
педагогічна освіта
Канада
Україна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків : ХУПС
Серія/номер: УДК;371.13(71+477)
ББК;Ч448(7Кан)+Ч448(4Укр)
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику подано фактичний матеріал щодо канадського та українського досвіду підготовки майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти; розкрито значення Болонського процесу для канадських та українських вищих навчальних закладів; здійснено порівняльний аналіз систем багаторівневої педагогічної освіти Канади та України; визначено рекомендації щодо підвищення ефективності змістової підготовки майбутніх українських учителів в умовах багаторівневої педагогічної освіти в контексті канадського досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1524
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pidg_may_uch_v_kan_ukr.pdf230,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.