Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T09:34:42Z-
dc.date.available2013-11-15T09:34:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1524-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику подано фактичний матеріал щодо канадського та українського досвіду підготовки майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти; розкрито значення Болонського процесу для канадських та українських вищих навчальних закладів; здійснено порівняльний аналіз систем багаторівневої педагогічної освіти Канади та України; визначено рекомендації щодо підвищення ефективності змістової підготовки майбутніх українських учителів в умовах багаторівневої педагогічної освіти в контексті канадського досвіду.uk
dc.publisherХарків : ХУПСuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.13(71+477)-
dc.relation.ispartofseriesББК;Ч448(7Кан)+Ч448(4Укр)-
dc.subjectпорівняльний аспектuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectКанадаuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді та Україні: порівняльний аспектuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pidg_may_uch_v_kan_ukr.pdf230,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.