Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайструк, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-11-15T13:02:11Z-
dc.date.available2013-11-15T13:02:11Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1541-
dc.description.abstractУ статті здійснено історіографічний аналіз дослідження науково-просвітницької та управлінської діяльності Василя Каразіна. Визначено необхідність історіографічних досліджень в історії педагогіки, зокрема дослідження педагогічних персоналій. Здійснено періодизацію науково-просвітницької та управлінської діяльності ученого. Проте для глибшого з’ясування ролі й значення творчої спадщини В. Каразіна схарактеризовано перший етап творчої діяльності просвітника. Фактичний матеріал біографічних праць В. Каразіна і досі має велику цінність для створення біографії ученого з позицій сучасності, наукового дослідження його різнобічної діяльності. Встановлено, що повною мірою розкрито дослідження його як громадського, політичного діяча. Однак наукова і просвітницька спадщина В. Каразіна вивчалася, фрагментарно, а його внесок був недооцінений у розвитку просвітництва в Україні.uk
dc.publisher"Педагогічний дискурс" Хмельницької гуманітарно-педагогічної академіїuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477)(092);-
dc.subjectВасиль Каразінuk
dc.subjectісторіографіяuk
dc.subjectнауково-просвітницька і управлінська діяльністьuk
dc.titleІсторіографія дослідження науково-просвітницької та управлінської діяльності Василя Каразіна (друга половина ХІХ ст. – 20-ті рр. ХХ ст.)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.