Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1559
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербань, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T18:34:23Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T18:34:23Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1559 | - |
dc.description.abstract | В статті розкриваються питання взаємозв’язку американського сільського соціуму і місцевої школи. Якісна і адекватна освіта розглядається як вклад в процес розвитку громади, яка в свою чергу має визнати школу своїм центральним інститутом, надати ті додаткові повноваження і використати в усій багатоманітності її рольового спектра. Виділено напрями діяльності по встановленню тимчасової співпраці школи і сільської громади. | uk |
dc.publisher | Педагогіка та психологія. | uk |
dc.subject | сільська школа | uk |
dc.subject | сільська громада | uk |
dc.subject | взаємодія школи і громади | uk |
dc.title | Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
amerykanśka_siĺśka_shkola_jak_kuĺturno-osvitnij.pdf | 111,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.