Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-16T09:16:54Z-
dc.date.available2013-11-16T09:16:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2011. – Випуск 4. − Частина 1.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1580-
dc.description.abstractУ статі актуалізовано проблему підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів на засадах впровадження середовищого підходу. Окреслено коло науковців, які здійснюють розробку теоретичних та методичних засад даної проблеми. Запропоновано загальні основи впровадження даного підходу та окреслено його взаємодію з іншими дієвими методологічними підходами в організації професійної підготовки. Представлено перспективи дослідження проблеми застосування середовищого підходу у вищій школі.uk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectсередовищний підхідuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk
dc.titleСередовищний підхід в професійній освіті: теоретичні засади та перспективи впровадженняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroshynska O., Seredovyshchnyi pidkhid.pdf188,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.