Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1614
Назва: Педагогіка середовища як предмет дослідження науковців ХХ століття
Автори: Ярошинська, Олена Олександрівна
Ключові слова: педагогіка середовища
середовищний підхід
вітчизняна педагогіка
Дата публікації: 2012
Видавництво: ПП Жовтий О.О
Бібліографічний опис: Сучасні наукові дослідження у галузі професійної педагогічної освіти : матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 30 березня 2012 р.) / ред. кол.: Ткачук Л. В. та ін. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012.
Короткий огляд (реферат): Освітнє середовище є невід’ємною частиною суспільної системи. Зв’язок освіти й середовища підкреслювався в різні історичні періоди. Питання про роль середовища, незважаючи на його давню історію й численні дослідження, дотепер залишається невирішеним однозначно. У статті представлено історичний аспект становлення теорії средовищного підходу у вітчизняній педагогіці ХХ століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1614
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohika seredovyshcha.pdf135,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.