Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1614
Назва: | Педагогіка середовища як предмет дослідження науковців ХХ століття |
Автори: | Ярошинська, Олена Олександрівна |
Ключові слова: | педагогіка середовища середовищний підхід вітчизняна педагогіка |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ПП Жовтий О.О |
Бібліографічний опис: | Сучасні наукові дослідження у галузі професійної педагогічної освіти : матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 30 березня 2012 р.) / ред. кол.: Ткачук Л. В. та ін. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. |
Короткий огляд (реферат): | Освітнє середовище є невід’ємною частиною суспільної системи. Зв’язок освіти й середовища підкреслювався в різні історичні періоди. Питання про роль середовища, незважаючи на його давню історію й численні дослідження, дотепер залишається невирішеним однозначно. У статті представлено історичний аспект становлення теорії средовищного підходу у вітчизняній педагогіці ХХ століття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1614 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedahohika seredovyshcha.pdf | 135,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.