Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-16T19:40:07Z-
dc.date.available2013-11-16T19:40:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСучасні наукові дослідження у галузі професійної педагогічної освіти : матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 30 березня 2012 р.) / ред. кол.: Ткачук Л. В. та ін. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1614-
dc.description.abstractОсвітнє середовище є невід’ємною частиною суспільної системи. Зв’язок освіти й середовища підкреслювався в різні історичні періоди. Питання про роль середовища, незважаючи на його давню історію й численні дослідження, дотепер залишається невирішеним однозначно. У статті представлено історичний аспект становлення теорії средовищного підходу у вітчизняній педагогіці ХХ століття.uk
dc.publisherПП Жовтий О.Оuk
dc.subjectпедагогіка середовищаuk
dc.subjectсередовищний підхідuk
dc.subjectвітчизняна педагогікаuk
dc.titleПедагогіка середовища як предмет дослідження науковців ХХ століттяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohika seredovyshcha.pdf135,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.