Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-16T20:05:25Z-
dc.date.available2013-11-16T20:05:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми сучасної педагогічної освіти. сер. : Педагогіка і психологія. − зб. Статей. − Ялта: РВВ КГУ, 2013. − Вип. 4.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1621-
dc.descriptionThe essence of the category “environment” is studied on the basis of interdisciplinary approach. The main ideas of the representatives of different scientific theories of environment are described. The authors and key approaches characteristic of the conceptions of molecular and factor models of environment are presented. Their interpretation of functions, environment content and the peculiarities of the influence on the personality in the process of interaction is done.uk
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність категорії «середовище» на основі міждисциплінарного підходу. Розкрито основні ідеї представників різних концепцій середовища. Представлено авторів та ключові погляди науковців, що віднесені до молекулярної та факторної моделей середовища. Узагальнено їх трактування функцій, змісту середовища та особливостей впливу на особистість у процесі взаємодії.uk
dc.publisherЯлта: РВВ КГУuk
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectконцепції середовищаuk
dc.subjectмолекулярна модель середовищаuk
dc.subjectфакторна модель середовищаuk
dc.titleКатегорія «середовище» та міждисциплінарних підхід у представленні моделей середовищаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Katehoriia seredovyshche.pdf281,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.