Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2013-11-17T14:46:22Z-
dc.date.available2013-11-17T14:46:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1655-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню можливостей використання американських прогресивних ідей у модернізації та підтримці діяльності сільської школи України.uk
dc.publisherПедагогічна компаративістика : матеріали науково-практичного семінару (6 червня 2011 року)uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.5.018.51(73)(043);-
dc.subjectамериканський досвідuk
dc.subjectпрогресивні ідеї-
dc.subjectсільська школа України-
dc.titleПрoгрecивнi iдeї амeриканcькoгo дocвiду щoдo рeфoрмування i пiдтримки дiяльнocтi ciльcькoї шкoли в Українiuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROHRECYVNI_IDEJi_AMERYKANSKOHO_DOCVIDU_REFORMUVANNIa_I_PIDTRYMKY_DIJaĹNOCTI_CIĹSKOJi_SHKOLY_V_UKRAJiNI.pdf159,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.