Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715
Назва: Компонентно-структурний аналіз професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Компонентно-структурний аналіз
саморозвиток
самоосвіта
професійна компетентність
Дата публікації: 2009
Видавництво: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(07);Частина 1
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну, полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komponentno-strukt_analiz_pro_komp_maib_uch-fil.pdf130,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.