Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T10:14:56Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T10:14:56Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну, полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності тощо. | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:811.162.2(07);Частина 1 | - |
dc.subject | Компонентно-структурний аналіз | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.title | Компонентно-структурний аналіз професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Komponentno-strukt_analiz_pro_komp_maib_uch-fil.pdf | 130,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.