Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-18T12:07:56Z-
dc.date.available2013-11-18T12:07:56Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1722-
dc.description.abstractУраховуючи ту обставину, що формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху є складним поетапним процесом науково-пізнавальної і практичної діяльності, кожен із виділених нами етапів лінгводидактичної моделі вимагає застосування різноманітних форм навчального процесу, під яким в дидактиці вищої школи розуміють види організації навчально-пізнавальної діяльності студентів.uk
dc.publisherК.: Науковий світuk
dc.relation.ispartofseries;Випуск 9-
dc.subjectЗнання мовиuk
dc.subjectМовна компетенціяuk
dc.subjectВолодіння мовоюuk
dc.subjectФонетичні знанняuk
dc.titleМетодика формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів-словесників ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metod_form_fonet-orfoep_komp_stud-sloven_VNZ.pdf243,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.