Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1753
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рогальська-Яблонська, Інна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T19:40:45Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T19:40:45Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Соціалізація дитини є стратегічною метою діяльності кожного педагога. Нова соціокультурна ситуація неминуче задає нові параметри перебігу соціалізації, пред’являючи до її суб’єкта підвищені вимоги у формуванні нових моделей соціальної поведінки, конструюванні персональної системи цінностей, внаслідок чого перед педагогічною наукою постає потреба переосмислення й перегляду засад виховання та соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1753 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються особливості проектування системи соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Автор висвітлює компоненти (напрями), що взаємопов’язані між собою і розкривають наперед послідовність і практичне забезпечення, а також зміст діяльності та її результат за кожним напрямом системи соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 372;37. 035 | - |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | проектування | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CУПРОВІД УМАНЬ).pdf | 222,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.