Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогальська-Яблонська, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2013-11-18T19:40:45Z-
dc.date.available2013-11-18T19:40:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСоціалізація дитини є стратегічною метою діяльності кожного педагога. Нова соціокультурна ситуація неминуче задає нові параметри перебігу соціалізації, пред’являючи до її суб’єкта підвищені вимоги у формуванні нових моделей соціальної поведінки, конструюванні персональної системи цінностей, внаслідок чого перед педагогічною наукою постає потреба переосмислення й перегляду засад виховання та соціалізації особистості у дошкільному дитинстві.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1753-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються особливості проектування системи соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Автор висвітлює компоненти (напрями), що взаємопов’язані між собою і розкривають наперед послідовність і практичне забезпечення, а також зміст діяльності та її результат за кожним напрямом системи соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372;37. 035-
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CУПРОВІД УМАНЬ).pdf222,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.