Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумаєва, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2013-10-13T15:42:12Z-
dc.date.available2013-10-13T15:42:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/177-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню використання мас-медійних навчальних технологій при вивченні іноземних мов. Розглядається досвід США у цій галузі. Подається дефініція поняття «медіа-освіта». Розмежовуються підходи щодо використання медіа у якості джерела вивчення іноземних мов та надання учням широкого спектру знань про функціонування засобів масової інформації на заняттях з іноземної мови.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectмас-медійні навчальні технологіїuk
dc.subjectмедіа-освіта-
dc.subjectвивчення іноземних мов-
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МАС-МЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.