Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/179
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумаєва, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-13T15:48:53Z | - |
dc.date.available | 2013-10-13T15:48:53Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/179 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню використання мас-медійних навчальних технологій при вивченні іноземних мов. Розглядається досвід США у цій галузі. Подається дефініція поняття «медіа-освіта». Розмежовуються підходи щодо використання медіа у якості джерела вивчення іноземних мов та надання учням широкого спектру знань про функціонування засобів масової інформації на заняттях з іноземної мови. мас-медійні навчальні технології, медіа-освіта, вивчення іноземних мов. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | мас-медійні навчальні | uk |
dc.subject | медіа-освіта | - |
dc.subject | технології вивчення іноземних мов | - |
dc.title | АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД ЗАЛУЧЕННЯ МАС-МЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД ЗАЛУЧЕННЯ МАС-МЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ .pdf | 475,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.