Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1806
Назва: Особливості зарубіжних систем управління якістю послуг готельного бізнесу і створення системи конкурентних позицій туристичного сектору України
Автори: Музиченко, Катерина Андріївна
Ключові слова: туризм
готельне господарство
управління якістю готельних послуг
стандарти обслуговування
Дата публікації: 2013
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: УДК 338.48(477)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальна проблема зміцнення конкурентних позицій туристичної індустрії – індустрії обслуговування. Особливу увагу приділено ролі якісного чинника послуг. Робиться акцент на комплексний підхід у формуванні якісного туристичного продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1806
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblivosti_zarubizhnikh_sistem_upravlinnya_yak.pdf363,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.