Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Катерина Андріївна-
dc.date.accessioned2013-11-19T10:38:10Z-
dc.date.available2013-11-19T10:38:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУДК 338.48(477)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1806-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема зміцнення конкурентних позицій туристичної індустрії – індустрії обслуговування. Особливу увагу приділено ролі якісного чинника послуг. Робиться акцент на комплексний підхід у формуванні якісного туристичного продукту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЕкономічна думкаuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectготельне господарствоuk
dc.subjectуправління якістю готельних послугuk
dc.subjectстандарти обслуговуванняuk
dc.titleОсобливості зарубіжних систем управління якістю послуг готельного бізнесу і створення системи конкурентних позицій туристичного сектору Україниuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblivosti_zarubizhnikh_sistem_upravlinnya_yak.pdf363,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.