Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-19T15:22:19Z-
dc.date.available2013-11-19T15:22:19Z-
dc.date.issued2013-11-19-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries37.01;-
dc.subjectпроектування, підліткиuk
dc.titleОсновні етапи проектування виховної діяльності класного колективуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf284,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf284,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.