Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-19T15:22:19Z | - |
dc.date.available | 2013-11-19T15:22:19Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-19 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 37.01; | - |
dc.subject | проектування, підлітки | uk |
dc.title | Основні етапи проектування виховної діяльності класного колективу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf | 284,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf | 284,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.