Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1843
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишевський, Олег Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-20T07:15:13Z | - |
dc.date.available | 2013-11-20T07:15:13Z | - |
dc.date.issued | 2013-11 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М.Т.Мартинюк]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. - Ч.3. - С.159-164. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1843 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст поняття "навчальне інформаційне середовище". В результаті проведеного дослідження з'ясовано, що сучасне професійно орієнтоване навчальне інформаційне середовище для підготовки майбутніх інженерів-педагогів необхідно розглядати як взаємозв'язок двох аспектів (інформаційного і комунікаційного). Зроблено висновок про те, що таке середовище являє собою педагогічну технологію, яка ґрунтується на принципі самостійного навчання і ставить за мету творчий саморозвиток особистості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:004; | - |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | навчальне інформаційне середовище | uk |
dc.subject | підготовка інженерів-педагогів | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.title | Навчальне інформаційне середовище як засіб підвищення ефективності фахової підготовки інженерів-педагогів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidvyshchennia_2013.pdf | 420,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.