Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2013-11-20T07:15:13Z-
dc.date.available2013-11-20T07:15:13Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М.Т.Мартинюк]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. - Ч.3. - С.159-164.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1843-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст поняття "навчальне інформаційне середовище". В результаті проведеного дослідження з'ясовано, що сучасне професійно орієнтоване навчальне інформаційне середовище для підготовки майбутніх інженерів-педагогів необхідно розглядати як взаємозв'язок двох аспектів (інформаційного і комунікаційного). Зроблено висновок про те, що таке середовище являє собою педагогічну технологію, яка ґрунтується на принципі самостійного навчання і ставить за мету творчий саморозвиток особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:004;-
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectнавчальне інформаційне середовищеuk
dc.subjectпідготовка інженерів-педагогівuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.titleНавчальне інформаційне середовище як засіб підвищення ефективності фахової підготовки інженерів-педагогівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidvyshchennia_2013.pdf420,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.