Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-20T18:16:27Z-
dc.date.available2013-11-20T18:16:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКучеренко І. А. Урок як основний функційний складник класно-урочної системи навчання / І. А. Кучеренко 2013 // [Електронний ресурс] : Режим доступу :http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN22/13kiakus.pdfuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1876-
dc.description.abstractУ статті розглянуто концепцію Я.Коменського як визнаного творця класно-урочної системи, проаналізовано ідеї К.Ушинського щодо організації навчання відповідно до означеної системи. Визначено і проаналізовано з позиції сьогодення характерні ознаки класно-урочної системи – наповнюваність класу, урок як практична форма освітнього процесу, учитель як провідна фігура в організації навчальної діяльності. Визначено позитивні і негативні сторони традиційної системи, окреслено сучасний стан і тенденції подальшого розвиткуuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.32;-
dc.subjectорганізаційні форми навчанняuk
dc.subjectознаки і якісні характеристики класно-урочної системиuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectурокuk
dc.subjectК. Ушинськийuk
dc.subjectЯ. Коменськийuk
dc.subjectкласно-урочна системаuk
dc.titleУрок як основний функційний складник класно-урочної системи навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KLASNO-UROChNA_SYSTEMA_NAVChANNIa.pdf215,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.