Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМитяй, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2013-11-20T18:53:27Z-
dc.date.available2013-11-20T18:53:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1878-
dc.description.abstractВ статті розкрита концепція організаційно-економічного механізму підвищення ефективності діяльності аграрного підприємства та представлена сукупність показників, що характеризують ефективність маркетингової діяльності аграрного підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.12.017;-
dc.subjectОрганізаційно-економічний механізм, маркетингова діяльність, агропідприємство, договірuk
dc.titleКонцепція організаційно-економічного механізму підвищення ефективності діяльності аграрного підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattya_11.pdf359,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.