Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-21T08:52:47Z-
dc.date.available2013-11-21T08:52:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВісник ЛГУ імені Тараса Шевченка: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції «Ціннісні пріоритети освіти: виклики XXI сторіччя». – Луганськ, 2011. – № 20 (231). – С. 250 – 259.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1889-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження категоріально-понятійного апарату проблеми виховання лідерських якостей молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено дефініції ключових понять проблеми, здійснено їх систематизацію.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.3.035.:316..46-
dc.subjectвихованнuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectлідерuk
dc.subjectзасібuk
dc.subjectрухuk
dc.subjectгра.uk
dc.titleКАТЕГОРІАЛЬНО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОРuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poniatiyniy_aparat.PDF144,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.