Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-21T10:18:45Z-
dc.date.available2013-11-21T10:18:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, здоров’я і професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту». – К. : НПУ, 2013 – № 5(30)13. – С. 294–298.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1895-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження теоретичних аспектів розвитку самостійності. Зазначені дослідники, які зробили вагомий внесок у розвиток теорії виховання самостійності. Проаналізовано види діяльності, при яких відбувається розвиток самостійності. Визначено особистісні якості, які розвиваються одночасно із самостійністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНПУ імені М.П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.035.91;-
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectлідерuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectособистісні якостіuk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.titleВиховання самостійності у учнів-лідерів молодших класів як психолого-педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vichovannia_samostijnosti_u_lideriv.PDF128,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.