Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1899
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенов, Андрій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Кочубей, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T10:41:20Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T10:41:20Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2013. – Ч. 1. – С. 117–125. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1899 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні подано результати теоретичного аналізу класифікації підходів до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якості учнів молодших класів. Виконана систематизація цих підходів. Визначено чинники, що зумовили появу кожного окремого підходу до вивчення емоційної стійкості, і зауважено на внеску у розвиток цих підходів дослідників різних країн. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ПП Жовтий О. О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.942+37.035; | - |
dc.subject | емоційна стійкість | uk |
dc.subject | лідер | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | емоції | uk |
dc.title | Наукові підходи до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якості | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Emocijna_stijkist.PDF | 129,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.