Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, Андрій Анатолійович-
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2013-11-21T10:41:20Z-
dc.date.available2013-11-21T10:41:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2013. – Ч. 1. – С. 117–125.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1899-
dc.description.abstractУ дослідженні подано результати теоретичного аналізу класифікації підходів до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якості учнів молодших класів. Виконана систематизація цих підходів. Визначено чинники, що зумовили появу кожного окремого підходу до вивчення емоційної стійкості, і зауважено на внеску у розвиток цих підходів дослідників різних країн.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ПП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.942+37.035;-
dc.subjectемоційна стійкістьuk
dc.subjectлідерuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectемоціїuk
dc.titleНаукові підходи до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emocijna_stijkist.PDF129,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.