Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валюк, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-14T17:42:58Z | - |
dc.date.available | 2013-10-14T17:42:58Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто та визначено основні складові системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. Охарактеризовано принципи, фактори, компоненти, етапи та умови успішної реалізації запропонованої системи. Встановлено, що інформаційно-методична компетентність виконує наступні освітні функції: адаптивно-коригуючу, стимулюючо-розвиваючу, креативну, нормативно-оцінюючу. В системі формування інформаційно-методичної компетентності вчителя хімії визначено три основні етапи підготовки: пропедевтичний, основний, творчий. | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2012. | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | вчитель хімії | - |
dc.subject | інформаційно-методична компетентність | - |
dc.subject | сучасні засоби інформаційних та комунікаційних технологій (СЗІКТ) | - |
dc.title | Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інформ_метод_компетн 2012.pdf | 450,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.