Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2013-10-14T17:42:58Z-
dc.date.available2013-10-14T17:42:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190-
dc.description.abstractВ статті розглянуто та визначено основні складові системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. Охарактеризовано принципи, фактори, компоненти, етапи та умови успішної реалізації запропонованої системи. Встановлено, що інформаційно-методична компетентність виконує наступні освітні функції: адаптивно-коригуючу, стимулюючо-розвиваючу, креативну, нормативно-оцінюючу. В системі формування інформаційно-методичної компетентності вчителя хімії визначено три основні етапи підготовки: пропедевтичний, основний, творчий.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2012.uk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectвчитель хімії-
dc.subjectінформаційно-методична компетентність-
dc.subjectсучасні засоби інформаційних та комунікаційних технологій (СЗІКТ)-
dc.titleМетодологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хіміїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інформ_метод_компетн 2012.pdf450,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.