Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутченко, Лілія Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-21T16:41:52Z-
dc.date.available2013-11-21T16:41:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред.кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред) та інші. - К.: Міленіум, 2005. - Випуск 12. - 266 с.uk
dc.identifier.isbn966-8063-51-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1910-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні положення художньо-конструкторської підготовки майбутніх вчителів трудового навчання, розвитку їх художньо-конструкторського мислення та формування художньо-конструкторських умінь.uk
dc.description.sponsorshipКрутченко Володимир Іванович, Крутченко Євгенія Іванівнаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Міленіумuk
dc.relation.ispartofseriesББК 74.20я5, УДК 371 (6), П 86;28-
dc.subjectхудожнє конструюванняuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення в основній школі художнього конструюванняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підг. майб. уч до вивч. о.х.к..pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.