Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадзівіл, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-23T21:34:14Z-
dc.date.available2013-11-23T21:34:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 16: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – 339 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1975-
dc.description.abstractВ статті досліджується проблема підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. Стаття присвячена індивідуальному підходу до кожного студента як дуже значущому психолого-педагогічному принципу навчально-виховного процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Національного педагогічного університету імені М.П.Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 577.1:543.382:6126.1 ББК 28.902.34 Н 93;С. 231-237-
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectоптимізація процесу навчанняuk
dc.subjectмузичні здібностіuk
dc.subjectдовірча атмосфераuk
dc.subjectемоційна розкутістьuk
dc.subjectтворче самовираженняuk
dc.titleІндивідуальний підхід до підготовки студентів педагогічного коледжу навчанню музики молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 Інд підхід у підг студ пед кол до навч муз мол шк.pdf188,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.