Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖурба, Галина Петрівна-
dc.date.accessioned2013-11-26T15:12:29Z-
dc.date.available2013-11-26T15:12:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖурба Г.П. Проблемне навчання як інтегруючий метод освітньої та виробничої діяльності майбутніх фахівців професійної освітиuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2015-
dc.description.abstractВ статті розкривається суть проблемного навчання, як методу, що спрямований на інтеграцію освітньої та виробничої діяльності інженерів-педагогів. Розглянуто постановку проблемних ситуацій, критерії значимості навчальних проблем, головні напрямки створення проблемних ситуацій на заняттях виробничого навчання. Виявлено роль проблемного навчання як передумови для інтеграції професійної освіти і виробництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.titleПроблемне навчання як інтегруючий метод освітньої та виробничої діяльності майбутніх фахівців професійної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemne_navchannia_yak_intehruiuchyi.pdf332,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.