Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-12-22T13:59:39Z-
dc.date.available2013-12-22T13:59:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць. Педагогічна освіта: теорія і практика. Вип. 12.- Камянець – Подільськ.-2012.–С.21-27uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2129-
dc.description.abstractВ статті розглядається актуальна проблема пошуку шляхів активізації процесу навчання через організацію проектної діяльності у практиці шкільного суспільствознавства. Визначаються ідеї проектів, які можна реалізувати на уроках предмету «Людина і світ».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 94(07);-
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectсуспільствознавствоuk
dc.subjectпроектна компетентністьuk
dc.titleПроектна діяльність на уроках суспільствознавства: від теорії до практикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
proektna_diialnist.pdf308,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.