Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2129
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-22T13:59:39Z | - |
dc.date.available | 2013-12-22T13:59:39Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць. Педагогічна освіта: теорія і практика. Вип. 12.- Камянець – Подільськ.-2012.–С.21-27 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2129 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається актуальна проблема пошуку шляхів активізації процесу навчання через організацію проектної діяльності у практиці шкільного суспільствознавства. Визначаються ідеї проектів, які можна реалізувати на уроках предмету «Людина і світ». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 94(07); | - |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | суспільствознавство | uk |
dc.subject | проектна компетентність | uk |
dc.title | Проектна діяльність на уроках суспільствознавства: від теорії до практики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
proektna_diialnist.pdf | 308,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.