Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133
Назва: Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів.
Автори: Возна, Зоя Олександрівна
Ключові слова: проектна діяльність
професійна компетентність
готовність до проектної діяльності
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир
Бібліографічний опис: Вісник Житомирського державного університету. Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир. – 2012.– С. 98-103.
Серія/номер: УДК 94(07);
Короткий огляд (реферат): В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hotovnist_studentiv.pdf325,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.