Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-22T15:09:42Z | - |
dc.date.available | 2013-12-22T15:09:42Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Вісник Житомирського державного університету. Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир. – 2012.– С. 98-103. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133 | - |
dc.description.abstract | В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 94(07); | - |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | готовність до проектної діяльності | uk |
dc.title | Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
hotovnist_studentiv.pdf | 325,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.