Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-12-22T15:09:42Z-
dc.date.available2013-12-22T15:09:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник Житомирського державного університету. Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир. – 2012.– С. 98-103.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133-
dc.description.abstractВ статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во ЖДУ ім. Франка. Житомирuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 94(07);-
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectготовність до проектної діяльностіuk
dc.titleФормування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hotovnist_studentiv.pdf325,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.