Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2138
Назва: Формування педагогічної креативності майбутніх інженерів-технологів
Автори: Кравченко, Тамара Василівна
Ключові слова: творчість, креативність, педагогічна творчість, технології навчання.
Дата публікації: кві-2012
Видавництво: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
Бібліографічний опис: Кравченко, Т. В. Формування педагогічної креативності майбутніх інженерів-технологів / Т. В. Кравченко // Педагогіка та психологія: наука, реальність, застосування. Матеріали науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 20-21 квітня 2012 року). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2012. – С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває значення поняття творчість, креативність, педагогічна творчість, технології навчання та показує можливі шляхи формування педагогічної креативності майбутніх інженерів - педагогів завдяки розробці та впровадження авторських інноваційних технологій навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2138
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KravchenkoTV-tezy.pdf249,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.