Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2138
Назва: | Формування педагогічної креативності майбутніх інженерів-технологів |
Автори: | Кравченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | творчість, креативність, педагогічна творчість, технології навчання. |
Дата публікації: | кві-2012 |
Видавництво: | Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» |
Бібліографічний опис: | Кравченко, Т. В. Формування педагогічної креативності майбутніх інженерів-технологів / Т. В. Кравченко // Педагогіка та психологія: наука, реальність, застосування. Матеріали науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 20-21 квітня 2012 року). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2012. – С. 30-32. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває значення поняття творчість, креативність, педагогічна творчість, технології навчання та показує можливі шляхи формування педагогічної креативності майбутніх інженерів - педагогів завдяки розробці та впровадження авторських інноваційних технологій навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2138 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KravchenkoTV-tezy.pdf | 249,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.