Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2013-12-22T16:16:29Z-
dc.date.available2013-12-22T16:16:29Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationКравченко, Т. В. Формування педагогічної креативності майбутніх інженерів-технологів / Т. В. Кравченко // Педагогіка та психологія: наука, реальність, застосування. Матеріали науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 20-21 квітня 2012 року). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2012. – С. 30-32.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2138-
dc.description.abstractСтаття розкриває значення поняття творчість, креативність, педагогічна творчість, технології навчання та показує можливі шляхи формування педагогічної креативності майбутніх інженерів - педагогів завдяки розробці та впровадження авторських інноваційних технологій навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСхідноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»uk
dc.subjectтворчість, креативність, педагогічна творчість, технології навчання.uk
dc.titleФормування педагогічної креативності майбутніх інженерів-технологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KravchenkoTV-tezy.pdf249,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.