Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2154
Назва: ПРОЕКТУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРА
Автори: Прищепа, Світлана Михайлівна
Ключові слова: проектування, виховна діяльність, класний колектив, школярі, життєва активність, класний керівник
Дата публікації: 19-січ-2014
Серія/номер: УДК 37.032;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”, обґрунтовано актуальність та особливості проектування як ефективної технології виховної діяльності школяра. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності вихованців та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2154
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.