Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167
Назва: Психологічні засади розвивального навчання
Автори: Ільченко, Ірина Степанівна
Ключові слова: Розвивальне навчання, навчальний процес, самоактуалізація, психологічні особливості, особистість
Дата публікації: 12-кві-2011
Видавництво: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Бібліографічний опис: 3. Ільченко І. Психологічні засади розвивального навчання / І. Ільченко // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичноїконференції «Розвивальне навчання та Школа діалогу культур – можливості взаємодоповнення», 12 квітня 2011 року. – Луцьк: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. – С. 70-73.
Короткий огляд (реферат): Процес становлення системи розвивального навчання побудований на основі досягнень у галузі психології.Завдяки дослідженням учених-психологів сучасна педагогічна наука розширила межі навчального процесу, доповнюючи його поняттям самоактуалізації. Бо саме на основі природніх психологічних особливостей відбувається формування особистості кожної людини. Таким чином, ми спробуємо визначити психологічні принципи розвивального навчання і прослідкувати процес його вдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyhologichny_zasady.Pdf705,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.