Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2180
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перфільєва, Майя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-25T07:36:58Z | - |
dc.date.available | 2014-01-25T07:36:58Z | - |
dc.date.issued | 2012-02 | - |
dc.identifier.citation | 1. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання // Соціальний педагог / Н. Сабат – 2008 - №3 – с. 42. 2. Софій Н.З. Найда Ю.М. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти / Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Н.З Софій, А.А. Колупаєва, Ю.М. Найда та ін. [За заг. ред. Даниленко Л.І.], - Київ .: 2007. – с. 128-135. 3. Farell P. Tne Impact of research on developments in inklusive education // International Journal of Inklusive Education, 2000. – vol. 4, № 2, s. 153-162. 4. John A. Bayliss P. Włączający sysem educacji. W: Wychowanie i nauczenie integracyine: materialy dla nauczycieli i rodziców. Wybór i oprac. J. Bogucka, M. Kościelska – Warszawa: Wyd.: STO, 1994. – s. 17-21. 5. Мayrer A. Potrzeby rodiców dzieci o rózhnich zaburzeniach rozwojowych w zakresie poradnictwa rodzinnego / Problemy edykacji i integracji osób niepełnosprawnych ze społecheństwem. Materiały Pirwszego Europejskiego Kongresu „Niepełnosprawni Bliżej Europu”. Pod red. J. Fenczyna i J. Wyzcesany. Kraków 19-21 kwiecień 1993. Tom III. – 183 s. 6. Szatur-Jaworska B. Diagnozowanie w politicy społecznej: meteriały do studiowania – Warszawa: Wyd. ASPA – JR, 2005 – 244 s. 7. Szumski G. Integracyine kształcenie niepełnosprawnych: sens i granice zmiany edukacyinej / - Warszawa: Wyd.: PWN, - 2006. – 290 s. 8. Visile L. Special education under the modemity. From restricted liberty, to extended liberty and plurality of practices // European Journal of Special Needs Education, 2006, vol.1. iss.4, p. 395. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-601-214-103-0 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2180 | - |
dc.description.abstract | В данной статье показан анализ инклюзивной формы образования как необходимого условия социализации детей и молодежи с ограниченными возможностями в Республике Польша. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Алматы: Университет "Туран" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378, ББК 74.58; 88.3; | - |
dc.subject | Дети и молодежь с ограниченными возможностями | uk |
dc.subject | сегрегация | uk |
dc.subject | интеграция | uk |
dc.subject | инклюзия | uk |
dc.subject | социализация | uk |
dc.title | Инклюзивное образование как необходимое социально-педагогическое условие социализации детей и молодежи с ограниченными возможностями (Зарубежный опыт. Республика Польша) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.