Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2182
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перфільєва, Майя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-25T07:57:46Z | - |
dc.date.available | 2014-01-25T07:57:46Z | - |
dc.date.issued | 2012-03 | - |
dc.identifier.citation | 1. Снігульська В. Психолого-соціально-педагогічні аспекти інклюзивної освіти: за і проти / Снігульська В. // Дефектолог. – 2010. – № 3. – 6 с. 2. Права и достоинства инвалидов ООН. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.un.org/russian/disabilites/– Назва з титул. екрану. 3. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання / Н. Сабат // Соціальний педагог. – 2008. – №3. – С. 43-44 4. Zacharuk, 36 Wyczesany J., Kukułka A. Ideja integracji w nowych strukturach edukacyjnich – szanse i zagrożenia / J .Wyczesany, A. Kukułka // Dylematy pedagogiki specjałnej. – Kraków: AP, 2000. – 36 s. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2182 | - |
dc.description.abstract | У публікації автор зазначає, що основним завданням, яке стоїть перед суб’єктами інклюзивного процесу, є надання відповідних умов не просто співіснування, а створення творчого, багатогранного симбіозу, не перетворюючи прогресуючу ідею на фіктивний фарс. Тому, кожний освітній заклад повинен мати інтеграційний характер, а не лише відділ чи клас, перетворивши нововведення на звичайний спосіб життя. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Хмельницький: Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна"" | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інклюзивні заклади | uk |
dc.title | Інклюзивна освіта – крок на зустріч рівноправності | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inkliuzyvna_osvita_–_krok_na_zustrich_rivnopravnosti.pdf | 148,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.