Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-01-25T07:57:46Z-
dc.date.available2014-01-25T07:57:46Z-
dc.date.issued2012-03-
dc.identifier.citation1. Снігульська В. Психолого-соціально-педагогічні аспекти інклюзивної освіти: за і проти / Снігульська В. // Дефектолог. – 2010. – № 3. – 6 с. 2. Права и достоинства инвалидов ООН. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.un.org/russian/disabilites/– Назва з титул. екрану. 3. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання / Н. Сабат // Соціальний педагог. – 2008. – №3. – С. 43-44 4. Zacharuk, 36 Wyczesany J., Kukułka A. Ideja integracji w nowych strukturach edukacyjnich – szanse i zagrożenia / J .Wyczesany, A. Kukułka // Dylematy pedagogiki specjałnej. – Kraków: AP, 2000. – 36 s.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2182-
dc.description.abstractУ публікації автор зазначає, що основним завданням, яке стоїть перед суб’єктами інклюзивного процесу, є надання відповідних умов не просто співіснування, а створення творчого, багатогранного симбіозу, не перетворюючи прогресуючу ідею на фіктивний фарс. Тому, кожний освітній заклад повинен мати інтеграційний характер, а не лише відділ чи клас, перетворивши нововведення на звичайний спосіб життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький: Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна""uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивні закладиuk
dc.titleІнклюзивна освіта – крок на зустріч рівноправностіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inkliuzyvna_osvita_–_krok_na_zustrich_rivnopravnosti.pdf148,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.