Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2187
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перфільєва, Майя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-25T10:35:21Z | - |
dc.date.available | 2014-01-25T10:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | 1. Концепція розвитку інклюзивної освіти // Соціальний педагог. – 2011. - №4. – С. 3-6 2. Н. Сабат. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання // Соціальний педагог. – 2008. - № 3. – С. 42-45 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2187 | - |
dc.description.abstract | Целью данного исследования является анализ нормативно-правовых международных и государственных документов, направленных на получение качественного образования детьми и молодежью с ограниченными возможностями; раскрытие сути и позитивных аспектов инклюзивного образования. | uk |
dc.language.iso | ru | uk |
dc.publisher | Липецк: Издательский центр "Гравис" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.9:37, ББК 88; | - |
dc.subject | инклюзивное образование | uk |
dc.subject | дети с ограниченными возможностями | uk |
dc.title | Современное положение развития инклюзивного образования в Украине | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sovremennoe polozhenie razvitiya inklyuzivnogo obrazovaniya v Ukraine.pdf | 339,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.