Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2190
Назва: Проблема соціалізації дітей з обмеженими можливостями в рамках сучасної освіти
Автори: Перфільєва, Майя Володимирівна
Ключові слова: Інтеграція
соціалізація
інклюзія
право на освіту
діти з обмеженими можливостями
Дата публікації: 2010
Видавництво: Умань: ПП Жовтий
Бібліографічний опис: 1. Безпалько О. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях. Навчальний посібник – К.: Центр навчальної культури, 2003. – 134 с. 2. Мігалуш А. Інклюзивна освіта – шлях до всебічного розвитку дітей. http://www.rusnauka.com/18_NiIN_2007/Pedagogica/22422.doc.htm 3. Прес-служба МОН. Для дітей з особливостями психофізичного розвитку // Освіта України. – 2008. – 18 липня. 4. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання // Соціальний педагог. – 2008 – №3. – С. 42–46. 5. Савченко С. Науково-теоретичні засади соціалізації студентської молоді в позанавчальній діяльності в умовах регіонального освітнього простору. Луганськ 2004 6. http://www.ussf.kiev.ua./index.php?go=Inklus
Серія/номер: УДК 37,013.42, ББК 74.62;
Короткий огляд (реферат): У статті автор розглядає ставлення до людей з певними відхиленнями протягом усього історичного розвитку людства; виділяє основні проблеми соціалізації дітей з обмеженими можливостями в рамках сучасної освіти та шляхи їх вирішення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2190
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_socializaciyi_ditej_z_obmezhenymy_mozhly_vostyamy_v_ramkax_suchasnoyi_osvity.pdf158,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.