Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-01-25T11:22:05Z-
dc.date.available2014-01-25T11:22:05Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citation1. Безпалько О. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях. Навчальний посібник – К.: Центр навчальної культури, 2003. – 134 с. 2. Мігалуш А. Інклюзивна освіта – шлях до всебічного розвитку дітей. http://www.rusnauka.com/18_NiIN_2007/Pedagogica/22422.doc.htm 3. Прес-служба МОН. Для дітей з особливостями психофізичного розвитку // Освіта України. – 2008. – 18 липня. 4. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання // Соціальний педагог. – 2008 – №3. – С. 42–46. 5. Савченко С. Науково-теоретичні засади соціалізації студентської молоді в позанавчальній діяльності в умовах регіонального освітнього простору. Луганськ 2004 6. http://www.ussf.kiev.ua./index.php?go=Inklusuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2190-
dc.description.abstractУ статті автор розглядає ставлення до людей з певними відхиленнями протягом усього історичного розвитку людства; виділяє основні проблеми соціалізації дітей з обмеженими можливостями в рамках сучасної освіти та шляхи їх вирішенняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ПП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37,013.42, ББК 74.62;-
dc.subjectІнтеграціяuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectправо на освітуuk
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk
dc.titleПроблема соціалізації дітей з обмеженими можливостями в рамках сучасної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_socializaciyi_ditej_z_obmezhenymy_mozhly_vostyamy_v_ramkax_suchasnoyi_osvity.pdf158,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.