Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-01-27T09:37:34Z-
dc.date.available2014-01-27T09:37:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМатеріали Регіонального науково-методичного сумінару, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2202-
dc.description.abstractУ статті аналізується організатор дитячого руху як педагог-вихователь, професіонал у галузі дитячого руху, учасник та організатор життєдіяльності дитячого колективу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМатеріали Регіонального науково-методичного сумінару, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectСоціальна компетентністьuk
dc.subjectдитячий рухuk
dc.titleФормування соціальної компетентності майбутніх організаторів дитячого рухуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_socialnoi_kompetentnosti.pdf147,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.