Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-01-28T10:14:02Z-
dc.date.available2014-01-28T10:14:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПроблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялтаuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229-
dc.description.abstractОдним із напрямів гуманізації всієї освітньо-виховної системи, що відповідає пріоритетам державної соціальної політики в Україні, є соціальна інтеграція дітей з особливими потребами. Головна мета – створення умов для особистісного розвитку дитини, її творчої самореалізації та можливості бути корисною іншим людям. У статті висвітлено сутність одного з важливих інститутів соціальної інтеграції дітей з особливими потребами – дитячого руху. Автором здійснено аналіз різних підходів до трактування даного соціально-педагогічного, соціально-культурного феномену. Обґрунтовано переваги соціальної інтеграції дітей з особливими потребами в інституті дитячого руху.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялтаuk
dc.subjectДитячий рухuk
dc.subjectОсобливі потребиuk
dc.titleДИТЯЧИЙ РУХ ЯК ІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dut._ruh_ta_ditu_z_osobluvumu_potrebamu.pdf231,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.