Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-28T10:14:02Z | - |
dc.date.available | 2014-01-28T10:14:02Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялта | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229 | - |
dc.description.abstract | Одним із напрямів гуманізації всієї освітньо-виховної системи, що відповідає пріоритетам державної соціальної політики в Україні, є соціальна інтеграція дітей з особливими потребами. Головна мета – створення умов для особистісного розвитку дитини, її творчої самореалізації та можливості бути корисною іншим людям. У статті висвітлено сутність одного з важливих інститутів соціальної інтеграції дітей з особливими потребами – дитячого руху. Автором здійснено аналіз різних підходів до трактування даного соціально-педагогічного, соціально-культурного феномену. Обґрунтовано переваги соціальної інтеграції дітей з особливими потребами в інституті дитячого руху. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялта | uk |
dc.subject | Дитячий рух | uk |
dc.subject | Особливі потреби | uk |
dc.title | ДИТЯЧИЙ РУХ ЯК ІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dut._ruh_ta_ditu_z_osobluvumu_potrebamu.pdf | 231,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.