Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2238
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-28T11:56:59Z | - |
dc.date.available | 2014-01-28T11:56:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Історико-педагогічний альманах | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2238 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз теоретичної спадщини Едвіна Гернле (1883 – 1952) – німецького педагога-комуніста, письменника, педагога-методолога соціалістичного виховання, що справила значний вплив на становлення теоретичних основ вітчизняного дитячого руху 20-х років ХХ ст. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Історико-педагогічний альманах | uk |
dc.subject | Дитячий рух | uk |
dc.subject | Дитинство | uk |
dc.title | ЕДВІН ГЕРНЛЕ (1883 – 1952) – ІДЕОЛОГ, ТЕОРЕТИК ТА ОРАГНІЗАТОР ДИТЯЧОГО РУХУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
N.Gernle.pdf | 196,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.