Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2014-01-30T07:01:36Z-
dc.date.available2014-01-30T07:01:36Z-
dc.date.issued2011-10-
dc.identifier.citationТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ КУЛЬТУРИ РОЗУМОВОЇ ПРАЦІ. [Текст] Збірник наук. праць УДПУ / Бойченко В.В. // Проблеми підготовки сучасного вчителя . - 2011. № 4.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2266-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема підготовки студентів педагогічного ВНЗ до формування культури розумової праці учнів; привертається увага до окремих аспектів розумового виховання; виокремлено основні властивості розвинутого розуму; конкретизовано поняття «розумове виховання» та «культура розумової праці»; проаналізовано психолого-педагогічні аспекти розумового розвитку дітей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134-
dc.subjectпідготовка студентівuk
dc.subjectрозумове виховання-
dc.subjectмислення-
dc.subjectкультура розумової праці-
dc.titleТеоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів культури розумової праціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стат_жовтень2011.pdf331,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.