Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355
Назва: Полікультурний контекст професійно-педагогічної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іноземна мова
полікультурність
вчитель
Сполучені Штати Америки
професійно-педагогічна освіта
Дата публікації: 2013
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 8. – Частина 2. – С. 278–287.
Серія/номер: УДК [37(73)+811(07)](043);
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості змісту, форм і методів теоретичної та практичної професійної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США на засадах полікультурності, виокремлюються переваги і недоліки такої підготовки, акцентується увага на тому, що переосмислення ставлення до вивчення іноземних мов у США (від непопулярності володіння будь-якою мовою, крім англійської, до усвідомлення необхідності краще зрозуміти світ XXI століття через мови і культури), яке відбувається на сучасному етапі розвитку американського суспільства, вимагає обов’язкових принципових змін у професійній підготовці вчителів іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polikulturnyi_kontekst_profesiino-pedagpgichnoi_pidgotovky_bakalavriv_z_іnozemnoi_movy_v_SHA.pdf180,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.