Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-07-02T12:28:45Z-
dc.date.available2014-07-02T12:28:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 8. – Частина 2. – С. 278–287.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості змісту, форм і методів теоретичної та практичної професійної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США на засадах полікультурності, виокремлюються переваги і недоліки такої підготовки, акцентується увага на тому, що переосмислення ставлення до вивчення іноземних мов у США (від непопулярності володіння будь-якою мовою, крім англійської, до усвідомлення необхідності краще зрозуміти світ XXI століття через мови і культури), яке відбувається на сучасному етапі розвитку американського суспільства, вимагає обов’язкових принципових змін у професійній підготовці вчителів іноземних мов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК [37(73)+811(07)](043);-
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectполікультурність-
dc.subjectвчитель-
dc.subjectСполучені Штати Америки-
dc.subjectпрофесійно-педагогічна освіта-
dc.titleПолікультурний контекст професійно-педагогічної підготовки бакалаврів з іноземної мови в СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polikulturnyi_kontekst_profesiino-pedagpgichnoi_pidgotovky_bakalavriv_z_іnozemnoi_movy_v_SHA.pdf180,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.