Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2358
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білецька, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-07-02T12:43:18Z | - |
dc.date.available | 2014-07-02T12:43:18Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 46. – С. 76–85. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2358 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються найбільш поширені у американській системі середньої освіти методи навчання іноземних мов з погляду їх ефективності, цілей, видів навчальної діяльності та етапів оволодіння мовним матеріалом; здійснюється їх розподіл на три групи: структурні – розглядають мову як систему структурно пов’язаних елементів для кодування значення; функціональні – мову трактують як засіб для вираження чи виконання певних функцій; натуральні методи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ФОП Жовтий О. О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 81.24 (73); | - |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | методи навчання | - |
dc.subject | американська система освіти | - |
dc.title | Методи навчання іноземних мов у США | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metody_navchannya_inizemnyh_mov_ u_SHA.pdf | 200,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.