Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-09-30T13:09:16Z-
dc.date.available2014-09-30T13:09:16Z-
dc.date.issued2014-09-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2410-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх педагогів, подана типологія основних технологій, висвітлюється відмінність між традиційними та інтерактивними технологіями. Детально проаналізовано такі інтерактивні технології, як: ділові ігри (визначені переваги), тренінги, метод проектів. Визначена структура проекту (початковий етап, етап проектування, етап впровадження проекту, етап корекції проекту, заключний етап), визначено основні типи проектів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+371.3;-
dc.subjectінтерактивні технології, ділові ігри, тренінги, метод проектів.uk
dc.titleВикористання технологій інтерактивного навчання у підготовці майбутніх фахівцівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.