Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2410
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-30T13:09:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-30T13:09:16Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2410 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх педагогів, подана типологія основних технологій, висвітлюється відмінність між традиційними та інтерактивними технологіями. Детально проаналізовано такі інтерактивні технології, як: ділові ігри (визначені переваги), тренінги, метод проектів. Визначена структура проекту (початковий етап, етап проектування, етап впровадження проекту, етап корекції проекту, заключний етап), визначено основні типи проектів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+371.3; | - |
dc.subject | інтерактивні технології, ділові ігри, тренінги, метод проектів. | uk |
dc.title | Використання технологій інтерактивного навчання у підготовці майбутніх фахівців | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання технологіій інтерактивного навчання у підготовці майбутніх фахівців.docx | 36,52 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.