Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2411
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-30T13:11:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-30T13:11:58Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2411 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано сутність, підходи педагогічного проектування як інновації в управлінні виховною діяльністю класного колективу. Розкривається необхідність в організації та управлінні виховного процесу у загальноосвітній школі. Подаються основні етапи проектування виховної діяльності. У статті розглядаються важливі дії на кожному з етапів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | проектування, виховний процес, класний колектив, технологія, класний керівник-вихованці | uk |
dc.title | Проектування інновація в управлінні виховної діяльності класного колективу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проектування інновація в управлінні класного колективу.docx | 29,42 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.