Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-09-30T13:11:58Z-
dc.date.available2014-09-30T13:11:58Z-
dc.date.issued2014-09-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2411-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність, підходи педагогічного проектування як інновації в управлінні виховною діяльністю класного колективу. Розкривається необхідність в організації та управлінні виховного процесу у загальноосвітній школі. Подаються основні етапи проектування виховної діяльності. У статті розглядаються важливі дії на кожному з етапів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпроектування, виховний процес, класний колектив, технологія, класний керівник-вихованціuk
dc.titleПроектування інновація в управлінні виховної діяльності класного колективуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проектування інновація в управлінні класного колективу.docx29,42 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.