Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-08T06:20:03Z-
dc.date.available2014-10-08T06:20:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКушнір В,М. Погляди Михайла Никифоровича Каткова на класичну та реальну середню освіту ХІХ століття / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань : ПП Жовтий О.О., 2013. - Випуск 44. - С. 279-285uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2415-
dc.description.abstractУ статті визначено позицію консервативних сил щодо біфуркації середньої освіти в ІІ половині ХІХ століття. Висвітлено основні ідеї класичної освіти М.Н.Каткова. Він послідовно відстоював класичну систему освіти з вивченням стародавніх мов і математики та обмеженому вивченні словесності і природничих наук. Фундаментальною основою класичної системи освіти, публіцист вважав принцип концентрації та відмова від біфуркації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(09);-
dc.subject: класична та реальна гімназійна освіта, консервативна течія суспільно-педагогічного руху, стародавні мови, математика.uk
dc.titleПогляди Михайла Никифоровича Каткова на класичну та реальну середню освіту ХІХ століттяuk
dc.title.alternativeВзгляды Михаила Никифоровича Каткова на классическое и реальное среднее образование XIX века.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Katkov.pdf357,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.